شش فرمان

آتیش پاره ها

خداوند فرمود شش چيز را در شش جا قرار دادم و مردم آن را در  جاي ديگر ميطلبند:

۱- من علم و دانش را درگرسنگي و تلاش فراوان قرار داده ام مردم آن را در سيري و راحتي جستجومي كنند و نمي يابند.

۲-من عزت و افتخار را در عمل به دستورات و فرامين خودم قرار داده ام ولي مردم آن را در خدمتگزاري به ستمگران جستجو مي كنند و هرگز نمي يابند

۳-من بي نيازي را در قناعت قــرار دادم و مــردم آن را در زيادي ثروت جستجـــو مي كنند و هرگز نمي يابند.

۴- من رضاي خودم را در سختي و ناراحتي نفس اماره قرار دادم ولي مردم آن را در جلب رضايت نفس اماره جستجو مي كنند و هرگز نمي يابند

۵- راحتي و آسايش حقيقي و كامل را در بهشت قرار داده ام ولي مردم آن را دردنيا جستجو مي كنند و هرگز نخواهند يافت.

۶- من رفعت وبزرگی را در تواضع می بینم ولی مردم آن رادر تکبر جستجو می کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:,ساعت8:0توسط غ .ح.م | |